Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 23. juli 2012

En ny uke

Ja da var en ny uke starta gitt..
Det betyr at jeg er en uke nærmere diett starten og ett skritt nærmere operasjonen ;)
Uka begynner bra.
Pappaen til Nikolai ville ha han fra i dag til Søndag , så da får jeg plutselig en hel uke med barnefri..
Det gjør godt så får jeg gjort mye fornuftig her hjemme imens :)
Han kommer til å kommer innom her noen dager da , så det blir koselig :)
Elsker den guttungen over alt på jord <3
Søstera mi (Benedicte) kommer på besøk her og hun vil jo se nevøen sin litt før hun flytter til spania i August og der skal hun bo i 6 mnd tror jeg..
Blir trist når hun flytter , men vet jo at hun flytter hjem igjen etterpå da ;)
Vet du sannsynligvis leser dette Benedicte , blir koselig å få besøk av deg... kjempe glad i deg lille søster <3

i dag har jeg fått rydda og vaska NESTEN hele leiligheten... mangler badet og yttergangen..
Skulle egentlig ta det også i dag , men føttene tar knekken på meg så får se om jeg tar resten i morgen heller..
Nå slapper jeg av litt , så skal jeg spise litt og dusje...
Og må si det skal bli deilig å legge seg ny dusja i reint sengetøy og samtidig vite at det er rent og pent  leiligheten OG barne fri.. hehe :)

Jeg har fått problemer med ei tann også , så jeg manna meg opp til å ringe tannlegen (litt tannlege skrekk).
Og typisk de har ferie fra i dag til fredag... så da får jeg jo ikke bestilt meg time før i neste uke...
Håper bare jeg klarer å manne meg opp til å ringe igjen da :/

Jaja det ordner seg nok hehe...

Får se om jeg ikke prøver meg videre på Decoupage nå denne uka , så får jeg legge ut bilder etterhvert :)

Ha en fin kveld videre alle sammen :)

1 kommentar:

  1. ja d blir nok lika kosligt så allti regne eg me :D gla i deg åg! <3

    SvarSlett