Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 1. august 2012

12 dager til diett start og fortsatt røykfri

Ja da kan jeg telle ned dager til diett start....
12 dager igjen før ett nytt liv starter og da er det ca 6 uker til operasjon..
Håper tiden frem til da går fort..hehe.. 
Nå er jeg kjempe utålmodig :p
Kommer til å ha en blanding av shake og knekkebrød diett, men med mest fokus på shakene , da de også metter mest ;)

Røyken holder jeg meg enda unna , nå har jeg vært røykfri i 2 uker og 3 dager..
Har ikke hatt en eneste sprekk og det er jeg stolt av :)
Har så klart tider der jeg virkelig kunne tenkt meg en røyk, men slik vil det nok være ei god stund fremover...
Den største prøvelsen nå blir nok når jeg starter på dietten og må kutte ut alt det andre gode også...hehe
Men planen er å prøve å trimme mer isteden for å evt røyke e.l
Har lasta ned en trenings app på tlf som jeg kan registerere all trim på.. den har også en Gps slik at den kan hjelpe meg å finne en tur løype og si meg hvor langt jeg har gått , hvor mye jeg har forbrent av kalorier , hvor lang tid jeg har brukt pluss masse mer...
Gleder meg til å ta den i bruk og sjekke hvor god den er ;)
Den heter Endomondo for de som vil sjekke den ut :) 

Bruker fortsatt Røykfri applikasjonen på tlf daglig for den er en god motivator.

Nå står dette på app`en:

Nå har du vært røykfri i 2 uker 3 dager 6 timer

Du har spart ca 688kr.
Du har spart kroppen for 172 røyk

* De fleste merker nå at abstinenssymptomene avtar
* Blodforsyningen bedres og du får bedre hudfarge i ansiktet
* Lungekapasiteten fortsetter å øke

Dette er motiverende :)

-Linn

1 kommentar:

  1. Hurra for deg som ikke har røyka 172 røyk de siste ukene!

    SvarSlett