Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

søndag 20. mai 2012

5 dager igjen

Om 5 dager er det infomasjons møte på sykehuset ang Gbp operasjonen..
Gleder meg til å bli ferdig med det møtet og til å få meg time til samtale med kirurg , og ikke minst gleder jeg meg til å få en operasjonsdato..
Men nå er jeg ihvertfall på gli.. merker bare jeg er veldig utålmodig nå..
Vil så veldig få det overstått slik at jeg kan begynne å leve ett godt liv igjen..
Alt er jo tungt og vondt nå , så ikke lett å være aktiv da :/
Når jeg er slankeoperert så kan det også hende jeg får time for operasjon på kneet , jeg er nok for stor til å få operasjon på kneet nå..
Hvordan skal jeg klare å hoppe rundt på krykker i flere uker når jeg er så tung som jeg er liksom?
Skal bli så godt når alt dette er overstått :D

I dag kommer sønnen min hjem igjen... Er sinnsykt deilig med barnefri , men savner han hele tiden så er alltid godt å få han hjem igjen <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar