Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 24. mai 2012

Bading og grilling

I dag har vi vært hos Marielle (ei venninne) sammen men søskebarnet mitt Monica med unger og Svigerinna mi med lille Gabriel..
ungene har bada og kosa seg i badebassenget på terrassen og vi har grilla og kosa oss i flere timer...
Nå har vi endelig kommet hjem igjen og sitter inne å prøver å kjøle oss ned...
Eller Nikolai slokna på sofaen da , så han er ferdig :p
Skal vekke han slik at han får sove i kveld , så må jeg begynne å rydde og vaske litt her slik at jeg bare kan slappe av når han er i seng...hehe..
Fantastisk fin sommer så langt må jeg si :D

Her er noen bilder fra dagen :)
(Personer som jeg ikke tørr legge ut på bloggen er sensurert med sommerfugler , de andre har jeg fått tillatelse for ;) )

 Lille Gabriel <3
 Nikolai


 Nikolai og Emilian

Og til slutt må jeg få si at jeg fikk brev fra sykehuset i dag , så jeg skal på samtale med kirurgen 6 juni :D
Jeg gleder meg , nå begynner det å nærme seg en operasjon :D:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar