Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 8. mai 2012

Lapskaus i dag

I dag har jeg rydda og vaska kjøkken , stue , bad og gang...
Godt å få det gjort :)
Etterpå dro vi i butikken og handla inn til lapskaus.. jeg synes lapskaus er så godt og det syns Nikolai også ;)

Og vi må jo ha flatbrød til :p


Det var snadder.

Bestemor er på besøk hos søskenbarnet mitt fra Nord-Norge , så håper de er hjemme snart slik at vi kan dra en tur dit også iløpet av dagen..
Er veldig uvant å kun se bestemor ettersom det ikke er så lenge siden bestefar døde av kreft *savn*.
Veldig glad for at Nikolai fikk treffe oldefaren sin ett par ganger før han døde ihvertfall.. de bor jo så langt borte , og er ikke lett for meg å reise nordover heller da det er dyrt for meg med flybilletter... :(
Men vi får benytte oss av at bestemor her her nede noen dager til... :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar