Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 26. mai 2012

Informasjonsmøte

I dag var jeg på informasjonsmøte på SUS ang Gbp operasjonen...
Møtet varte fra kl 09-15 og jeg fikk nesten litt for mye informasjon...hehe
Litt skremmende , men vet at dette er det rette valget for meg så jeg trekker meg ikke :p
Nå er det bare å telle dager til jeg skal til kirurgen den 6 juni for å snakke med han..
Håper jeg får operasjons dato fort etter det og jeg krysser fingre og tær for at jeg slipper å vente til august/september med å bli operert , helsa mi er for dårlig til å vente helt til da :/

Men jeg er igang og ballen ruller , så nå gjenstår det å se :D

2 kommentarer:

  1. Det gikk temmelig fort etter at jeg hadde vert hos kirurg. Lurer på om ikke jeg fikk brev ett par uker etter, med dato for selve operasjonen. Greit å få en dato, slik at en har noe å forholde seg til.
    Lykke til :-)

    SvarSlett
  2. Ja det er veldig greit med en dato..
    Er liksom det som plager meg mest , at jeg ikke vet noe om når det blir...
    Greit å kunne planlegge div ting også ;)
    Skal heldigvis til Kirurgen på onsdags kveld da, så håper jeg får vite litt mer da ihvertfall :)

    SvarSlett