Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 11. mai 2012

Epla butikk og 2,5 års kontroll

Minner om at jeg har en epla butikk her for di som er interesserte ;)
Skal få kjøpt meg nye låser i dag og få laga litt mer slik at jeg får litt mer utvalg ;)
Jeg har jo fått mer perler i posten , så gleder meg til å sette meg ned å lage noen ting :D

I går var jeg og knerten på 2,5 års kontroll.
Han har strekt seg til 90.5 cm og veide 14 kg..
Gutten min begynner å bli stor gutt <3
Fikk også vite at han lå veldig "i rute" med språk utviklingen sin og det gleda meg veldig mtp at han ikke har begynt i barnehage enda :)

I dag skal vi også prøve å få besøkt bestemor igjen , er ikke sikker på når hun reiser tilbake til Nord.
Kommer til å savne henne når hun reiser :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar