Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 19. mai 2012

Lørdag

I dag har jeg endelig flytta alle mollyene mine over i 54 literen , og ser ut som det går greit med de..
Alle verdiene var bra i vannet , så da skulle det være trygt..
Har venta noen uker på dette nå , så var en stor glede og endelig få noe liv  i det karet også :D
Legger ut ett par bilder...
Men det skal mer pynt/planter oppi her etterhvert og skal prøve å få dekka til det bakerste glasset litt slik at vi ikke ser rett på den stygge muren.. og glasset bak er vaska nå.. så er ikke så skittent som på bildet :p

Her er det ihvertfall :)

Her var det for noen dager siden

Her er det nå :)



 Dette er "sjefene" i karet , gutta boys.. :p
Må si det var mye koseligere med litt mer planter og fisker oppi..
Og blir nok enda bedre når jeg får fiksa litt mer oppi der ;)

I kveld har jeg kosa meg med bl.a kvelden er din , Rumor has it og Taco..

Nå sitter jeg å hører på 90 talls musikk... Synes det er så mye fin musikk fra den tiden jeg :)
Skal lese litt i Decoupage boka mi og se om jeg får noen fine tips..
jeg får det ikke helt til enda , men de sier at øvelse gjør mester...
Så da får jeg prøve videre :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar