Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 12. mai 2012

Bilderas fra gårsdagen

I går var vi nede hos Bestemor igjen... <3
Kjempe koselig selv om ungene var litt trassige og ropte og hylte hele tiden når de lekte :p
Nikolai kosa seg ihvertfall og ville ikke hjem... hehe.. men måtte nesten hjem å få han i seng til slutt ;)
Her er noen bilder derfra :)
Nikolai <3

Bestemor <3

Adrian søtingen <3

Tullekoppen Kevin <3


Bestemor <3

God guttene <3


Bestemor <3

Jeg prøve meg på en pastasalat som jeg tok med meg ned til tante og bestemor..
Tante likte den , men bestemor synes den var litt sterk (Karri) :p

Jeg synes også den var god :)

Jeg fikk også masse nye perler og diverse i posten i går *glede* :D

Så da satt jeg meg ned og laga ett par ting :)



Kosa meg ihvertfall i går jeg :D




3 kommentarer:

  1. Knallfine armbånd og likte veldig øredobbene dine :D

    SvarSlett
  2. ikke anonym altså er meg Mokka :D

    SvarSlett
  3. Tusen takk for det , koselig å høre :)

    SvarSlett