Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 2. mai 2012

Brev fra Sykehuset

Endelig fikk jeg brevet jeg har venta i rundt 1 år på :D
Jeg skal på informasjonsmøte ang slankeoperasjonen 25 mai...
Endelig begynner det å skje noe :D
Gleder meg noe helt enormt til å få dette overstått , for selve operasjonen gruer jeg meg noe helt vanvittig til..
Men alle disse ekstra kiloene skal det virkelig bli deilig og bli kvitt , så blir jo så verdt alt når det er over :D

Itillegg så har jo gutten min fått barnehage plass , så da begynner han deltid i barnehage i August :D
Det har han så godt av , å venne seg til å være med masse andre barn og andre voksne..
Ikke bra for han og være oppi meg eller pappaen 24/7 heller ;)
Så det blir god sosial trening for han , itillegg får han kjørt seg litt og mtp at jeg er stor og har dårlig helse så er det ikke så lett for meg å slite han ut ;)

Så dette blir bra for oss begge to :)

Og 10 mai skal han på 2,5 års kontroll , blir spennende å se hvor stor han har blitt og hvordan han ligger an språklig osv i forhold til andre på sin alder :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar