Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 18. mai 2012

Fugleparken

I dag har vi vært i fugleparken med svigerinna mi og sønnen hennes Gabriel...
Stor stas for ungene og koselig for oss...hehe
Leka litt på lekeplassen der inne og spiste litt lunch før vi gikk å så på dyra :)

To gode søskenbarn <3

Gabriel <3



De hadde fått bebiser <3



Legg merke til den nusselige lille til høyre der da , kjempe søt <3

 Revene var ikke blyge..hehe


Geitekillinger er så søte <3




I farta :p

Etter vi hadde vært i fugleparken så kom mamma og typen på besøk og var her noen timer..
Det var koselig , ikke så ofte de er her :)
Denne helga har jeg barnefri , så nå koser jeg meg med taco og senkveld <3
Ellers har jeg ingen planer for helga bortsett fra kaaanskje ett Party Lite selskap her i morgen om det kommer noen gjester :p

Hva skal dere i helga da?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar