Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 30. mai 2012

Leser noen bloggen?

Er det noen som leser bloggen min?
Får så lite kommentarer at jeg blir litt demotivert til å blogge videre..
Om det er noen som leser den , er det noe dere er misfornøyd med da?
Hadde håpa på lesere og give aways jeg , men det ser jo veldig mørkt ut :/

I dag er det nydelig vær , solen skinner og det er varmt (men ikke for varmt) :D
Får se hva vi skal finne på i dag , kanskje bare en tur på lekeplassen og en liten tur i butikken ;)

7 kommentarer:

  1. Er innom og leser, men er fryktelig dårlig på å kommentere!!!

    SvarSlett
  2. Ok.. hehe.. godt å se at du leser den da.. liker du bloggen min? eller er den kjedelig? greit å vite ;)

    SvarSlett
  3. Hei.
    Siden du er så flink å kommentere den ene av mine blogger, så må jo jeg skrive noen ord til deg også. Jeg synes det er kjekt å lese andres blogger. Noen gir meg inspirasjon og andre en god latter. Du må bare stå på. Jeg blogger ikke alltid for andres del, men kanskje like mye min egen del. Det er ting jeg glemmer ut, så kan jeg gå tilbake i bloggen. Bloggen din synes du er flink å blogge. Det er mange ganger de små øyeblikkene i hverdagen en fort glemmer, men de betyr så utrolig mye.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  4. Takk for koselige ord Lill-Harriet :)
    Er sant det at det kan være greit å holde bloggen oppe for sin egen del også..
    Men er jo selvsagt også koselig med noen kommentarer inni mellom ;)
    Bloggen din er veldig spennende for meg å følge med på ihvertfall mtp at jeg sannsynligvis skal gjennom det samme selv snart :)

    SvarSlett
  5. eeg lese an jo :-D

    SvarSlett
  6. Kom bare forbi jeg...
    Var egentlig ett annet sted. Så d popper jo folk innom innimellom
    :) skriver for å vise deg d. J pleier ikke skrive svar mye fordi jeg er på liten mobil som regel. Fortsett å skrive du, og gjør d for deg selv først. D skal jeg!
    Lykke til videre.

    SvarSlett
  7. Benedicte: Hehe vet at du leser av og til da :p

    Galbi: koselig at du ville legge igjen en kommentar når du kom innom nå da :)
    Lykke til videre til deg også :)

    SvarSlett