Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 3. mai 2012

Dagen i dag

I dag har vi vært på lekeplassen og kosa oss med lunch sammen med søskenbarnet mitt Monica og to av sønnene hennes :)
Kjempe koselig selv om Nikolai var en del sutrete (han pleier ikke å være det).
Monica prøvde å hjelpe meg med å lære å hekle , så nå får jeg prøve å pugge litt og se om jeg får det til hehe ;p

Her er noen bilder fra Lekeplassen :)



Vi har vært mye ute å kjørt også i dag , var en tur på Varhaug for deretter å kjøre til Tasta for å hente de nye malle yngelene mine.. Er ett stykke når en ikke er kjent og bare kjører feil..haha.. Så har vært rundt 4 timer i bilen i strekk i dag... tok på det , ble trøtt i hodet gitt :p
Var ihvertfall godt å komme seg hjem til Hommersåk igjen og få Nikolai i seng etter en lang dag ;)

Slenger med ett par bilder av mallene mine også :p
 Se så de koser seg med agurk :)
10 av disse fikk jeg i dag.. Er de ikke små og søte? :D

Ha en fin kveld / natt videre :)



3 kommentarer:

  1. Benedicte :)04 mai, 2012 07:46

    Såg kosligt ut! :-) åå gratulere me dagen <3

    SvarSlett
  2. Benedicte :)04 mai, 2012 07:47

    tror forresten den der dato tingen på kommentaren e litt feil.. d e 4. mai, iche 3. i dag.. åsså e klåkkå 10 på 8 iche 10 på 11 :)

    SvarSlett
  3. Takk... :) Ang det med klokka så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. for sjekka klokka på bloggen i innstillingene og den stemmer :/

    SvarSlett