Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 31. mai 2012

Folk som stirrer gjør meg uvel

I dag er humøret ganske langt nede...
Mye av grunnen er vekta mi og de faktum at folk virkelig GLOR på meg når de ser meg....
JA jeg VET jeg er feit , men er det en grunn til å glo da?
Synes rett og slett det er frekt og glo på andre folk...
Vet mange tenker at jeg har meg selv og skylde for størrelsen min , men det er ikke tilfelle..
Jeg er psykisk syk som er årsaken til at jeg har spist meg opp... Dette klarer ikke jeg å kontrollere...
Her ser dere grunnen til at folk glor og grunnen til at jeg så og si ALDRI legger ut bilde av meg selv.
Regner med dere forstår at jeg er hun i den blå toppen.

Har folk ikke sett så store jenter før?
Hva gjør dere når folk glor på dere?
Jeg blir helt satt ut av at folk ikke er opplært bedre enn som så..
Jeg blir bare mer og mer isolert og sliter mer og mer med å gå ut dørene når folk stirrer på meg , for jeg sliter nok som det er med hvordan jeg ser ut og hvor stor jeg har blitt (var faktisk slank i ungdomstiden min).
Så dette gjør rett og slett vondt...

Gleder meg helt vilt til å få overstått slankeoperasjon og kne operasjon slik at jeg kan begynne å føle meg mer vel og til jeg kan klare å bevege mer på meg...

Det var dagens utblåsning fra meg...


7 kommentarer:

  1. Folk kan være ganske frekke ja, det er helt sant.
    Vet litt om hvordan det er å slite med kosthold, vekt og selvfølelse. Jeg anbefaler vektklubben på det varmeste, det gir sååå god innsikt i maten man spiser, og motiverer til å være flink.

    Håper slankeoperasjonen blir en god løsning for deg da. :)

    SvarSlett
  2. Takk for det :) Får nok bekrefta at operasjonen er det beste for meg på onsdag når jeg skal snakke med kirurgen ;)

    SvarSlett
  3. Eg åg blir sykt irriterte på dine vegne! Kor blei av folkaskikken å respekten t folk liksom?

    SvarSlett
  4. Det er ikke enkelt å være stor. Jeg vet hva jeg snakker om her. Det er synd at de ser på oss på den måten de gjør. Bare legg merke til HVEM som tar kontakt siden...det er da en blir fristet til å minne de på at vi var de samme da som nå! Du er ei flott dame så bare stå på. Klapp deg selv på skuldera fra meg og si at du er like verdifull som alle andre! Opp med humøret jente, du har mye å være glad for. Ikke la de trykke deg ned!!
    Stor klem fra meg.

    SvarSlett
  5. Takk for det du:)
    Ja altså er jeg ikke god nok som feit så kan de bare prøve seg om jeg plutselig skulle bli god nok som slank ;) Jeg er den samme personen innvendig enten jeg er liten eller stor..hehe.
    Prøver å ikke bli trykka ned , men det er ikke så lett når jeg synes så lite om meg selv i utgangspunktet :/

    SvarSlett
  6. Kjære deg Linn Katrine. Jeg har vert der selv, men om vi tenker oss om, så har vi mye å være glad for i hverdagen. Grip de gode øyeblikkene og hopp bukk over de negative! La det bli deres tap at du snur ryggen til!

    SvarSlett
  7. Takk for oppmuntrende ord <3

    SvarSlett