Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 2. mai 2012

Nytt akvarium igjen

I dag fikk jeg ett 30 liters kar...:D
Dette skal jeg bruke til yngel etterhvert slik at de kan bo trygt uten å bli spist opp av andre fisker ;)
Så nå har jeg 2 kar jeg skal innrede... blir så koselig.. :D
Er glad jeg ikke har plass til flere store kar jeg for da hadde jeg nok fått tak i enda flere kar :p
Nå har jeg ikke plass til flere enn de 3 jeg har , så nå er det stopp gitt..
Ett 120 liter , ett 54 liter og ett 30 liter har jeg nå :)

Noen andre her som er akvarie interesserte her?
Evt hvor mange kar har dere og hvor store er de?

2 kommentarer:

  1. leste innlegget ditt på babyverden om restskatt. Er i akkurat samme situasjon selv og får baaare vage svar fra nav og skatteetaten.. Hva kom du fram til for deg? Er desperat etter noen svar jeg nå:P Håper du ikke syns jeg er snokete!:)

    SvarSlett
  2. Hei hei... Synes ikke du er snokete nei...
    Har ikke funnet en løsning enda , men har endra skatteklassen fordi jeg mener de kan ha ligna meg i feil klasse , så er jeg heldig så minker restskatten med 12.000 da.. Så krysser fingrene for det ;)
    Ellers er jeg henvist til Klinisk sosionom for å få hjelp med psyken og økonomien.. :)

    SvarSlett