Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 5. mai 2012

Byen og besøk

I går var jeg ute å feira at jeg runda 27 år..
Sjelden jeg er ute så var deilig å bli invitert ut av typen på middag og byen :D
Vi var på kinarestaurant og spiste først.. jeg hadde kylling i skiver i karri , snadder :D
Etterpå dro vi på en ute plass som heter Megleren i Sandnes...
Jeg stor koste meg og vi dro hjem i 2 tia.
Var ikke helt islaget da jeg sto opp i dag , men det kom seg..hehe :p

I dag fikk jeg besøk av lillesøstera mi (Benedicte)..
Vi laga armbånd og koste oss med kake som jeg hadde laga i går :)
Her er noen bilder av søstera mi og det hun laga ;)

Tulle jenta :p






Og her er det jeg laga :)






Kjempe koselig...
Nå har søstera mi reist igjen og jeg skal snart lage meg noe Chicken Tandoori.. hehe
Jeg pleier å ha det de Lørdagene jeg ikke har sønnen min hjemme.. synes det er så godt og mistenker det kanskje er litt for sterkt for en gutt på 2,5 år :)

2 kommentarer:

  1. Koselig blogg du har laga deg :)

    Chicken tandori er kjempe godt og jenta vår på snart 2 år elsker det. hun gommler innpå :)
    men jeg har oppi litt ekstra creme fraiche :)

    *Isabella*

    SvarSlett
  2. Takk for det :)
    Jeg har ikke turt å gi Nikolai det enda.. Er så redd det er for sterkt... kanskje jeg skal gi det en sjangse da? :p

    SvarSlett