Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 8. mai 2012

Nye bøker i posten

I dag fikk jeg bøkene jeg har venta på :D

Jeg prøver å lære meg Decoupage , så nå skal det leses og øves :p

Og boka om det jeg forhåpentligvis snart skal igjennom selv..
Greit å vite 110% hva jeg går til i tiden før , under og etter operasjonen :)


25 mai kan ikke komme fort nok.. er nok da ballen virkelig begynner å rulle..
Da er det jo informasjonsmøte på sykehuset for ei gruppe som skal slankeopereres ..
Håper bare ikke det tar lang tid fra det møtet til møte med kirurg og evt operasjonen :p
Jepp jeg er maks utålmodig , for jeg har ræva helse og skyhøy Bmi , så gleder meg veldig til informasjonsmøtet :)

Også fikk jeg lys til å ha bak akvariet som lager koselig blått lys i karet...
Veldig dårlig bilde men legger det ut for det ;p

Utrolig koselig med slikt lys synes jeg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar