Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 24. mai 2012

Bading på terrassen

Ja i går var vi å besøkte ene tanta til Nikolai (Linda)..
De hadde satt ut ett lite badebasseng på terrassen slik at ungene kunne bade..
Vi visste ikke dette på forhånd så hadde verken bade bleie eller bade shorts med til Nikolai..
Så da ble det naken bading på han.. hehe
Men han stor kosa seg når han bada med søskenbarna sine..
Så fikk han hoppe på trampoline også..

Jeg har valgt å ikke legge ut bilder av tanta hans og ungene for jeg vet ikke hva hun synes om at jeg legger ut bilder , så da er det tryggeste å la være , men her er noen bilder av Nikolai ihvertfall ;)






 Nikolai ville ta noen bilder av pus helt selv , synes ikke det var så værst jeg :p



I dag skal vi til ei venninne og grille og ungene skal få bade.. så kommer nok bilder fra dagen i dag også i kveld eller i morgen...
Må jo prøve å nyte fin været mens vi har det ;)
Her ligger gradene på 27-30  , hvordan er temperaturen der du bor?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar