Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 17. september 2012

1 uke til innleggelse

Nå er det bare en uke til jeg er lagt inn på sykehuset..
Problemet er at nå har jeg begynt å bli vond i brystet, hoster og er sår i halsen pluss jeg muligens begynner å bli forkjøla og har løs mage..
FLOTT det trengte jeg nå... blir jeg ikke frisk til Søndag/mandag så er det jo stor sannsynlighet for at operasjonen blir utsatt og det vil jeg virkelig ikke..
Snakka med legen min på tlf i håp om å få en hestekur av ett eller annet som kunne fjerne hosten i det minste siden jeg tror det evt er hosten og brystet som vil ødelegge mest for operasjonen...
Han sa han ikke kunne skrive ut noe til meg får han hadde sett på meg..
Han er en veldig opptatt lege og når jeg skal bestille time hos han så pleier det å være noen uker før jeg får kommet inn.. om det ikke er akutt da selvsagt...
Men snille legen min tok seg tid i morgen halv ett for å sjekke meg og se hva han kunne gjøre..
Tror han ville ha noen blodprøver også, sikkert for å utelukke virus eller noe..
Så da krysser jeg fingrene for at han klarer å hjelpe meg og at jeg klarer å bli frisk og blir godkjent igjen for operasjonen på Tirsdag...
Huff alt jeg skal bekymre meg for....
Men er jo livredd for at operasjonen skal bli utsatt eller avlyst... det er min største frykt akkurat nå faktisk..
Så vær så snill å kryss fingrene for meg alle sammen... jeg trenger det sårt...
Vil så gjerne få denne operasjonen overstått nå... har tross alt snart fullført 6 harde uker på diett også...
Vil jo ikke gå på diett en gang til før operasjonen heller...

Nei jeg krysser alt jeg har for at helsa er ok nok til å få fullføre operasjonen..

Dette innlegget var ikke så positivt gitt..hehe.. satser på at neste innlegg er mer positivt da :p

-Linn

2 kommentarer:

  1. God bedring, og lykke til hos legen i morgen. Håper han gir deg en mirakelkur så du blir frisk i tide til operasjonen:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det... ja får bare krysse fingrene ;)

      Slett