Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 6. september 2012

Britax Multi Tech

I dag har jeg gått til innkjøp av en ny bilstol til Nikolai..
Han kunne nok hatt den andre litt lenger, men side han har begynt i barnehage og pappen også henter han av og til så kan det jo være greit å ha en bilstol i hver bil så slipper det å bli kluss...
Så det var godt å få seg en ny stol som jeg vet han kan ha noen år til :)
Synes bilstolen var veldig fin og virka som om han satt veldig godt oppi, pluss det var bedre plass til beina osv... foreløpig kjempe fornøyd :D

Slik ser stolen ut:


Så nå slipper vi å tenke på at pappen må ha tak i meg for å flytte bilstolen over i sin bil når han skal hente Nikolai...
Veldig praktisk ;)

-Linn

2 kommentarer:

  1. Godt valg :). Vi har det samme til Tiril Isabell, hun er jo like gammel som din gutt vel? :). Vi har dette OG Britax Two-way-elite da (for dette tar mindre plass i vår minste bil) men begge bakovervendt fortsatt. Hun sitter så godt i Multitechen.

    Vi lånte et da hun spydde ned sitt gamle og vi skulle gifte oss og hadde nok å gjøre siste 3 dagene (I say no more...) og hun satt så godt, så vi kjøpte et likt et :D. Vi skal bare klippe til saueskinn å ha under rumpa, for hun kan få litt vondt på lengre turer ettersom hun ikke får byttet stilling sånn som oss.
    Men vi er kjempefornøyde :). Blir nok samme til lillegutt når han blir større. Bruker Besafe når rett etter babysete, men blir nok dette han skal over i etterhvert også.

    OG om jeg må fremovervendt, blir det sånn fremovervendt med pute foran magen og ikke 5-punktssele evt rett på beltestol. Gaaash... putt på en femmer på meg og det bare renner ut. ;-)
    Kos dere med ny bilstol <3

    Hilsen galegjengen

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt dere er fornøyde også.. det lover jo bra ;)
      Det med saueskinn til å ha under rumpa på lengre turer var ikke dumt, takk for tips :)

      Kommer du til å bruke denne stolen fremovervendt også?

      Slett