Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

søndag 16. september 2012

8 dager til innleggelse

I dag er det 8 dager til jeg skal skrives inn på sykehuset og 9 dager til jeg skal opereres..
Håper og tror denne uka går litt fort, har en del barne fri og da bleier tiden å gå fortere :p
Var litt deppa etter onsdagens veiing siden jeg hadde gått opp 100g fra søndag til onsdag..
Så jeg har trappa opp vann drikkinga til over 2 liter..
Jeg var veldig spent i dag når jeg gikk på vekta, var overbevist om at jeg fortsatt hadde gått opp..
Men til min store glede hadde jeg gått ned 1 kg :D

Så nå har jeg gått fra 149.6 kg til 137.8.
Det skal være ca 11.8 kg ned på 5 uker... må si meg fornøyd med det :D
Bmi hos kirurgen var 51 og nå er den 48... :D

Nå håper jeg bare jeg klarer å gå ned enda litt til frem til søndag/mandag..hehe
Alltid greit med noen ekstra kg ned ;)

Nå skal vi kose oss med Tomatsuppe...

Måtte den neste uka gå fort :)

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar