Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

søndag 30. september 2012

Fest i går og veie dag i morgen

I går var jeg på 70 talls fest hos svigerinna mi (hun fylte 40 år)
Var kjempe kjekt, hadde til og med en som hadde litt stand-up show og sang for oss...hahaha
Masse morsomme kostymer og kjekke folk og god musikk...
Det sure var jo at jeg ikke kunne spise tapas, chips, drikke øl, spise kake osv med de andre da...
Hadde en eplemost (ett glass som var tom for kullsyre da) som jeg nippa til store deler av kvelden før jeg gikk over til vann igjen...
Ikke lett å sitte med alle fristelsene, men vet jo at jeg ikke kan ha det...
Var der til i 22.40 tiden tror jeg... da begynte jeg å få vondt i hodet og var trøtt så vi dro hjem...
Er en fest til jeg skal på som jeg nok må "pines" på... men kan jo få det gøy for det...
Det er om en uke da.. hehe
Men etter det så håper jeg ikke de lager flere slike fester før jeg også kan "feste" litt med de andre :p

Over til noe annet... 

I morgen er min første ukentlige veiing siden jeg ble operert.
Da er det en hel uke siden jeg veide meg hjemme før jeg dro på sykehuset..
Så blir spennende å se hvor mye jeg har gått ned denne uka...
Håper jo på ett bra resultat siden dette har vært en tøff uke ;)

Skal også til ernæringsfysiologen i morgen og håper så inderlig at hun gir oss klar signal til å gå over på mosa mat... litt lei av flytende nå :p
Blir jo mer utvalg også når en får spise mosa mat, pluss det blir mer tyggemotstand :p

Sliter litt med å få i meg alt jeg skal ha om dagene, men satser på det kommer seg etterhvert ;)

Disse dagene har det gått i dette:


Alle supper med klumper må jeg da sile først, siden jeg ikke får ha klumper osv :p
Fresubin sliter jeg veldig med... ikke så godt og blir fort dårlig i magen av de dessverre :/

Er veldig spent på møtet i morgen ihvertfall..hehe.. krysser det jeg har for at vi får gå over på mosa mat nå :p







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar