Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 18. september 2012

Har vært hos legen i dag

Ja da har jeg vært hos legen og han har fått sjekka meg og blodprøve ble tatt..
Han sa til meg at han trodde ikke operasjonen kom til å bli utsatt (håper han har rett) :D
Halsen var rød og mandlene var bleke, men lungene var helt fine..
Han skreiv ut resept på Cosylan slik at jeg kan få dempa hosten ihvertfall...
Også skulle han ringe om det var noe galt med blodprøvene, men han tvilte på at det var noe galt med de.. :)
Så når jeg var på apoteket og kjøpte cosylan så kjøpte jeg også med meg curamed tabletter...
Jeg leita etter kcal innhold på dem, men det sto ikke..
og siden jeg er nazi med kcal tellingen min så ringte jeg inn og spurte :p
Hun i tlf sa hun måtte sjekke det ut for hun hadde aldri fått det spm før...haha :p
Greit det sa jeg, forklarte kjapt situasjonen da..hehe...
Ikke lenge etter ringte hun meg opp og sa at det var ca 3 kcal pr tablett...
Og det er jo flott, for jeg synes ikke det var mye akkurat :p
Så nå skal jeg bli frisk til operasjonen satser jeg på...
Hive innpå curamed jevnlig ut over dagen og cosylan om kvelden, så bør det bli bra...

Han sa også at han ikke ville gambla på å være mye ute nå siden jeg ikke er helt i hundre og operasjonen er så nær.. så heldigvis er Nikolai stort sett i bhg eller med pappen sin frem til innleggelsen min...
Eneste hele dagen jeg har med han før operasjonen er Torsdag... da er det verken barnehage eller pappa :p
Så da har jeg muligheten til å holde meg mest mulig innendørs ;)

Nå skal jeg snart hente han i barnehagen... er spent på å høre hvordan det har gått i dag for i dag har de tatt barnehage bilder :)
Og gjett om jeg gleder meg til å se dem :D

Tenk om 7 dager er jeg sannsynligvis ferdig operert !!!!
SHIT!

-Linn

3 kommentarer:

  1. Så bra at d jekk bra hos legen! Hørres ut så d går fint då :-D Eg åg vil se barnehagebildene! regne me du legge di ud ein plass? :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Jada skal nok få delt bildene..hehehe :p
      Kan du sende meg adressen din også til meg på mld eller noe?

      Slett
  2. Flink du er å ringe og spørre om ting du lurer på! Jeg har jo telefonangst selv, så det hadde aldri jeg klart :D

    SvarSlett