Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 28. september 2012

3 dager etter operasjon

Nå er det fredag og helg..
3 dager siden operasjonen og formen er mye bedre..
Ser ut til at det ikke er lenge før jeg klarer å sove en hel natt sammenhengende... hehe
Det skal bli godt :)
I dag starta jeg dagen med vann og Fresubin Protein drikk..
Dumpa heldigvis ikke av den :D

Var en tur på Kvadrat hvor jeg kjøpte meg ei sil som jeg kan sile suppene med og drikke yoghurt og litt flere supper.
I dag har jeg prøve meg på fiskesuppe..
Klarte å få ned 1.5dl på ca 50 min... hehe
Er redd for å spise for fort for da vil jeg få fryktelig vondt, så det vil jeg prøve å unngå..
Men blir nok lettere og lettere etterhvert som jeg forstår hvor fort jeg faktisk kan spise ;)
Har drukket lite vann i dag , så nå må jeg prøve å fokusere litt mer på vannet...
Tenkte å ha mer suppe eller drikke yoghurt til kvelds... får se hva jeg ender opp med...
Merker jeg skulle begynt tidligere i dag med måltider, for nå har jeg ikke sjangs til å få i meg så mye som jeg skal..
Skal jo ha 4 dl melkeprodukter , 3 dl suppe, protein drikken (må fordele den utover dagen) ++
Jeg har bare hatt 1 dl vann, og 1,5 dl suppe og 1/4 av protein drikken, så ligger langt etter skjemaet..
Men en lærer av sine feil.. i morgen må jeg få ræva i gir...
Nå ser jeg hva folk mente når de sa at det ville være MYE fokus på mat og tider etter operasjonen..hehe :p
Får fokusere mest på protein drikken og vannet i kveld.. så får jeg håpe jeg klarer å få i meg litt mer suppe eller yoghurt også.. da ser det bedre ut ;)
Var veldig godt å endelig kunne spise litt igjen :D

Måtte snike litt på vekta i dag morges også.
Den dagen jeg dro til sykehuset (på mandag) så viste vekta mi 135kg
I dag viste vekta mi 133.4 kg, det er 1.6 kg ned siden mandag så det går nedover :D

Blir spennende tider fremover.. hehe :)

-Linn


1 kommentar: