Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 21. september 2012

3 dager til innleggelse

Shit det nærmer seg nå..hehe
I dag tyv starta jeg bittelitt på innkjøp til det jeg trenger etter operasjonen.
Så har kjøpt inn litt eple juice (fikk tips av ei om at det var lurt å ha), frosne bær (til smoothies) og 4 nutri drinker..
Trenger mange fler.. men siden jeg ikke vet hvilke smaker jeg liker og om jeg blir laktose intolerant så turte jeg ikke kjøpe så mye mer nå... men da har jeg ihvertfall til de første 4 dagene hjemme.
Tror jeg kjøpte 3 med melk og 1 uten.. hehe

Noen som har brukt disse som kan anbefale meg noen gode smaker.. hehe..
Jeg er jo heeeelt blank..
Men blir nok stor innkjøp på vei hjem fra sykehuset tenker jeg :p
Må jo ha masse vitaminer , protein pulver og flere av nutri drinkene..
Så går nok en del penger da... men men må man så må man :p

Nå har jeg barne fri til jeg skal til sykehuset.. får bare sett han litt søndags kveld og mandags morgen når vi kjører han i bhg...
Veldig rart, er da jeg merker at det virkelig nærmer seg :)

Nå har nervene begynt å bygge seg opp altså...hehe.
Men blir så godt å få det gjort slik at jeg kan starte på mitt nye liv :D

-Linn

1 kommentar: