Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

søndag 9. september 2012

2 uker til operasjon og jubel :D

Dette blir ett jubel innlegg fra meg..hehe
Jeg fikk beskjed av kirurgen om å gå ned 10kg på 6 uker før operasjonen for at leveren skal sjokk slankes slik at det blir lettere for de å flytte på den under operasjonen.
Og om jeg ikke klarte de 10 kg ned så kunne jeg risikere å ikke få operasjonen..
Så jeg har vært livredd for å ikke klare dette målet og har dermed vært SUPER streng med meg selv..
På denne dietten skal en ha ca 1000kcal til dagen for å kunne rase ned i vekta..
Jeg har ikke turt å komme opp i 1000kcal en gang...
Så jeg har ligget på mellom 600-900.. stort sett rundt 800kcal til dagen.
Har bekymra meg veldig for om jeg ikke skulle få dette til altså.. så det har ligget i bakhodet i alle disse 4 ukene..

I dag hadde jeg veie dag og til min store glede så viste vekta 10.7kg ned siden diett start og jeg har bare gått på dietten i 4 uker :D
MÅLET ER NÅDD.... HURRA :D:D

Når jeg starta så veide jeg hele 149.6kg og i dag veide jeg ca 138.8kg... Oh halleluja... ett nytt ti tall på vekta var herlig å se :D

Så nå for å fortsette å holde motivasjonen og "konkurranse" instinktet på plass så har jeg laga meg ett nytt mål..
Nå vil jeg under 135kg før operasjonen...hehe
Tror dere jeg klarer det? ;)
Da har jeg ca 2 uker på ca 4 kg...hehehe
Men denne uka gikk jeg ned 2.5kg da.. så umulig er det ikke da... men på grensen :p

Bmi har nå minket fra 53 til 49 ifølge ett utregningsprogram jeg bruker... 
Så Bmi`en har også skiftet 10 tall.. hihi..

Må si meg lykkelig i dag og nå slapper jeg mye mer av mtp på å få operasjonen :D

Nå skal jeg varme meg en slik:

280 kcal så passer meg helt supert :)

Ha en fin dag/kveld :)

-Linn

2 kommentarer:

  1. Så kjekt å lese at du har oppnådd målet for operasjonen! Krysser fingrene for at operasjonen og tiden etterpå går bra for deg :)

    SvarSlett