Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 29. september 2012

Mat og dumping

I går var første dagen hvor jeg kunne prøve meg på flytende kost..
Fikk ikke i meg halvparten av det jeg burde da, men det jeg fikk i meg gikk bra..
Bortsett fra protein drikken... den fikk jeg en liten dumping av..
Ble kjempe kvalm, frøs og ble dårlig i magen, tror jeg drakk den for fort (eller for mye på en gang)
Ellers hadde jeg fiske suppe og kirsebær drikke yoghurt, og det gikk kjempe bra.. :)
Drikker for lite vann, så må prøve å trappe opp vanndrikkingen litt..hehe..
5dl på en dag er for lite... men det kommer seg nok det også tenker jeg ;)
I dag skal jeg prøve tomatsuppe.. håper den går bra også ;)
Blir spennende på mandag og se hvor mye jeg har gått ned på en uke :)

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar