Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

søndag 23. september 2012

Siste veie dag hjemme, innleggelse i morgen

Ja da har jeg veid meg for siste gang hjemme..
Start vekta mi var jo 149.6kg og Bmi var vel ca 53.
Ny vekt i dag viste 135.4 kg og bmi er kalkulert til 47 :D
Dvs jeg har gått ned 14.2 kg på 6 uker... det må jeg si meg veldig fornøyd med altså :D
Målet jeg fikk av kirurgen var jo 10kg på 6 uker :)
Når jeg hadde klart målet fra kirurgen så satte jeg mitt eget mål og det var å komme meg under 135kg før operasjonen... men 400g ifra skal jeg heller godkjenne :p

Nervene er på høyspenn og det merkes dessverre godt i magen, så prøver alt jeg kan for å få roa ned magen slik at jeg slipper å springe på do i hytt og gevær i morgen på sykehuset :/

I dag skal jeg pakke og gjøre meg klar til sykehuset, evt prøve å sove litt på sofaen for jeg sov lite i natt (fortsatt pga nerver ja).
Så sa pappa at han kommer innom en tur senere også.. det blir nok koselig... han har ikke vært hos meg på sikkert over 1 år :p

Bare ta litt finpuss med husvasken før han kommer :p

Så kommer jo sønnen min hjem i dag/kveld... men pappen hans skal jo være her med oss da.. for vi skal levere gutten min i bhg i morgen også skal han kjøre meg til sykehuset etterpå ;)

Håper bare nervene snart kan roe seg litt..hehe..
Jaja blir ihvertfall veldig godt å få alt overstått :)

-Linn

2 kommentarer:

  1. Heia:-)
    Tenkte bare å titte innom. Håper det går bra med deg etter operasjonen.

    SvarSlett
  2. Hei.. så koselig.. alt går bra bra her...
    Skal blogge litt om oppholdet på sykehuset osv.. bar slappe av litt og nyte å være hjemme først :p

    SvarSlett