Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 20. september 2012

Kvadrat og tlf til Sykehuset

I dag har jeg, Nikolai, Mamma og typen hennes vært på Kvadrat en tur..
Per har aldri vært på Kvadrat før, så mamma fant ut at det var på tide å ta han med dit (han er Dansk) ;) 
Jeg måtte uansett ha nye joggesko til Nikolai siden de andre han hadde forsvant sporløst i barnehagen..
Også måtte han ha nye tøfler siden de forrige er for små nå, så da heiv vi oss like så greit med til Kvadrat:)

Her er det jeg endte opp med i dag:

De nye tøflene
 De nye joggeskoene
 En ny mat boks til Nikolai som han likte kjempe godt og gleder seg til å ta med i barnehagen i morgen sammen med de nye skoene og de nye tøflene :)
 Godis skål til meg
 Nytt krus til meg :p
 Også legger jeg inn noen bilder av mamma og Nikolai fra i dag <3



Det var kjapt oppsummert fra Kvadrat;)

Tidligere så ringte jeg til Sykehuset for å spørre om en del ting jeg lurte på.
Nå har jeg fått vite at jeg skal få sove der fra Mandag til Tirsdag.
Jeg  kan fortsette på mage medisinen min (noe jeg er glad for , for da slipper jeg halsbrannen).
Jeg må fortsatt holde dietten på Mandag (noe jeg håpa jeg slapp :p )
Også spurte jeg hvilket nr jeg var på Tirsdag og jeg er nr 2 som skal opereres, så slipper å vente veldig lenge heldigvis..
Alt ble så mye mer uvirkelig når jeg fikk vite hvilket nr jeg var og når de ønska meg masse lykke til :)
Godt å ha fått svar på mye av det jeg lurte på..
I morgen tidlig skal jeg levere Nikolai i Barnehagen så har jeg faktisk fri til Søndag etterpå..
Da virker plutselig operasjonen mye nærmere.. Jaiks :p

Jaja på Tirsdag starter mitt nye liv med mini mage :D
Skal bli så godt å få det overstått :D

Nå får jeg se videre på Cæsar..
Senere blir det Torsdag kveld fra Nydalen og Paradise Hotell :)

Ha en fortsatt fin kveld :)

-Linn



4 kommentarer:

  1. I ka butikk kjøpte du den godis skålen?
    Sånn vil eg ha og :)

    SvarSlett
  2. Da skal jeg jammen innom Nille i morgen å se om de fremdeles har de :)

    Kjekt å lese bloggen din forresten! Måtte klikke meg inn når jeg såg linken på bv ;)

    Lykke til videre med slankingen!



    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det.. kjekt at du liker å lese bloggen min da :)

      Slett