Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 1. september 2012

Ut på tur, aldri sur :)

I dag tok jeg meg i nakken og dro med meg Nikolai og broren min Magne på en tur..
Endte opp med å gå i ca 1 time og 45 minutter...
Fikk forbrent nesten 1000kcal ifølge Endomondo app`en min :)
Kjente det godt i beina etterpå ja :p
Men det var kjempe deilig å være ute å gå i dag faktisk.. 
Nydelig vær var det også :)
Nikolai synes det var ekstra stas at Onkel Magne var med, så han koste seg masse han :)
Her er ett bilde ras fra lang turen våres (ja for meg var dette en lang tur hehe):

En som ville starte turen i vogna si :p
 Da starter vi :)



 Fortsatt i vogna :p
 På tide å gå litt og viktig å herme etter Onkel med å ha hendene i lomma
         På tide med en lekepause?
Han fant visst ut at dette var en fin plass å bygge med steiner :p
Nå var det nok... hehe , begynte å bli litt lei så han streika
 Svette og fæle meg :/
 Godt å bli bært litt av Onkel også

Satt oss ned med duene mens vi venta på at pappen (typen) skulle plukke oss opp


Vi gikk mot Sandnes sentrum og tok bussen siste biten når vi var lei.
Nikolai syns jo det er veldig stas med buss.
Når vi satt i Sandnes og venta på å bli henta så spurte jeg Nikolai:
"skal vi bare gå hjem igjen heller?"
Så fikk jeg til svar
"Nei mamma, gå HEILT hjem?"
Hehe, tror nok han var lei ja :p
Når vi kom hjem så var klokka så masse at det var bare å rydde lekene, spise kvelds og legge seg.
Han sovna veldig fort ihvertfall og det er jo ett bra tegn :p


2 kommentarer:

  1. Vær stolt over deg selv! Det er ikke "bare" en liten gåtur. Du er kjempe flink, og jeg håper du gir deg selv en stor klapp på skuldra. Det fortjener du virkelig!

    SvarSlett