Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 8. september 2012

16 dager igjen

Ja tenk nå er det bare 16 dager til jeg skal innlegges på sykehuset..
Tiden går veldig seint, så håper de siste 2 ukene går litt fortere..hehe
Dietten går kjempe bra.. er mye fristelser, men det går greit..
Har funnet diverse gode middager jeg faktisk kan ha og fortsatt kan holde meg under 1000kcal til dagen.
Jeg har jo hatt litt "taco" som jeg sikkert har skrevet om tidligere..
Og rett i koppen supper har jeg også hatt noen av...
Men her en dag fant jeg også ut at jeg kan ha noen fjordland og Toro ferdig middager..
Noen av disse inneholder faktisk rundt 300kcal per porsjon... og det kan jeg unne meg til middagen..
Resten av måltidene mine pleier å ligge på rett over 100kcal...
Så i går kosa jeg meg med denne:


Den inneholdt ca 280 kcal om jeg ikke husker helt feil..
Liten porsjon da, men ihvertfall en god middag ;)

Og i dag skal jeg kose meg med denne:

Den inneholder 280Kcal pr porsjon og den er god... hihi

Bortsett fra middagene så holder jeg meg 2 ryvita med magert pålegg til hvert måltid eller en yoplait, en banan eller en shake.. Drikker bare vann stort sett og ligger på rundt 2 liter til dagen... har vel unna meg totalt 4 små glass med cola zero siden jeg starta dietten.. og det er ikke værst mtp at jeg er kullsyre freak.. haha

Har til nå gått ned 9.1kg på ca 3.5 uke... Veide meg på onsdag, men skal veie meg igjen i morgen..
Er spent på om jeg har gått mer ned.. føler liksom jeg har gått opp siden onsdag... men er mulig det er pga jeg er så redd for å gå opp i vekt at jeg føler det slik..hehe

I dag ringte søskenbarnet mitt og spurte om jeg ville være med på DDE konsert i kveld..
Og det hørtes jo absolutt ikke feil ut :D
Så om alt går i boks, så skal jeg på konsert og kose meg :)
Vel og merke uten alkohol o.l da....hehe
Jeg får pakke med meg en liten matpakke og håpe de ikke tar den fra meg ved inngangen... evt prøve å forklare dem at jeg ikke KAN spise noe der pga dietten..hehe
Så får det gå som det går ;)

-Linn

1 kommentar:

  1. Hadde jo vert kjekt å komt deg på DDE konsert :-D Stase på d går fint så får du koosa deg :D

    SvarSlett