Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 21. september 2012

Nerver på høyspenn

Nervene har virkelig tatt seg opp nå må jeg innrømme..
Jeg er drit nervøs for å bli sendt hjem igjen på mandag pga utsatt operasjon...
Håper virkelig ikke det skjer...
I tillegg er jeg jo livredd selve operasjonen, så jeg gleder meg vilt til det er overstått..
Tankene mine svirrer konstant og jeg klarer ikke å stoppe de heller:
Hva om jeg ikke har gått ned nok alikevel om han går ut ifra vekta jeg veide når jeg var hos han?
Hva om de finner noe galt med helsa som gjør at det blir utsatt?
Hva om jeg våkner under operasjonen?
Hvor vondt kommer jeg til å ha når jeg våkner og dagene etter?
Kommer jeg til å bli kvalm og kaste opp? (har helt angst for å kaste opp)
Hva om det oppstår komplikasjoner?
Vil jeg få vondt når jeg skal spise og drikke?

Er mye mer som svirrer, men dette er mine største bekymringer..
Nei tror jeg snart skal legge meg og håpe jeg klarer å tenke på noe annet i morgen, men det spørs jo siden da er jeg enda en dag nærmere innleggelsen på Mandag...

Jeg får gå over til noe mer positivt da...
Jeg er fortsatt røykfri og har ikke hatt så mye som ett eneste trekk siden jeg slutta :D
Her ser dere fremgangen min:
Det håper jeg virkelig kirurgen tar som ett stort pluss i boka siden det var han som anbefalte meg å slutte å røyke før operasjonen ;)

Ha en fortsatt fin kveld/natt alle sammen..
Tror jeg tar kvelden øyeblikk :)

-Linn

2 kommentarer:

  1. Dette går fint for du har vore så flink i forkant. Lukke til :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :)
      Ja håper jo for alt i verden at dette går bra.. men klarer ikke å slutte å bekymre meg for det ;)

      Slett