Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

søndag 9. september 2012

DDE konsert

I går var jeg, søskenbarnet mitt og en venninne av henne på DDE konsert i Vigrestad hallen..
Vi kom veeeldig tidlig så vi fikk plasser HELT fremme med senen :D
Oppvarmingsbandet var Leif og Kompisene :)
Det var en kjempe opplevelse og DDE var råe :D
Kommer nok til å hive meg på en konsert med de igjen om jeg får muligheten til det altså :)
Litt stusselig å ikke kunne drikke eller spise noe på konserten, men det gikk greit.. 
Drakk masse vann istedet :p

Her er ett bilde ras fra kvelden:
Her er jeg før jeg kjørte til konserten
 Verdens beste søskenbarn monica <3
Her er hun klar for at konserten skal starte :)
Leif og kompisene :)

Snart setter de i gang :D












Bildene fra DDE er i tilfeldig rekkefølge da.. hehe :p

Har virkelig stor kost oss.. 
Var ikke hjemme før i 2 tiden i natt gitt.. litt senere enn forventa men :p

-Linn







2 kommentarer: