Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

søndag 2. september 2012

Ferdig med uke 3 på dietten

Ja da er jeg halvveis  med mine 6 uker på diett :D
Nå er det bare 3 uker igjen til operasjon ca..
Har nå gått ned fra 143.7 til 141.4 denne uka, så det går fortsatt nedover...
Totalt vekttap nå er 8.2 kg siden 13 august...
Bmi`en har minka fra 53 til 50, det er en glede :D
Og siden jeg skal gå ned 10kg før operasjonen, så betyr det at jeg har 3 uker igjen på de siste 1.8kg :p
Men jeg håper jo på å gå ned enda mer før jeg skal til kirurgen igjen pga jeg gikk opp noen kg etter at jeg var hos han.. Kan jo ha noe med røykeslutten å gjøre..
I dag har jeg vært 7 uker røykfri :D

Holder meg fortsatt til en blanding av shaker og knekkebrød (og noen magre middager)

I går hadde jeg min variant av lav kalori taco :p
Det var snadder <3


Her har jeg brukt :
85g Kina kål
30g Paprika
30g Agurk
150g Karbonadedeig
20g salsa
ca 10g Taco krydder
20g ost
50g Mager Kesam

Kcal kom på 349

Hadde totalt 840kcal i går..

Vurderte å ta meg ett glass cola zero, men fant ut at jeg bare skulle holde meg til vann..
Litt redd for å bli avhengig av kullsyra igjen :p
Men jeg har lov å drikke zero da ;)

I dag våkna jeg med vond hals, vond hoste og forkjølelse... pluss at jeg er veldig trøtt.
Så ikke sikkert det blir tur i dag... men får ta det som det kommer ;)

-Linn



9 kommentarer:

  1. Synes du er kjempeflink, stå på videre:-)

    SvarSlett
  2. Blir så stolte av deg! :-D
    Fortsett sånn!

    SvarSlett
  3. Kjempe bra jobba :-) er imponert at du har klart å slanke deg og gå ned i vekt samtidig, for det er ikke lett(det kan jeg skrive under på)
    Blir morro gå jobbe med kiloene sammen i slankekrigen ;-)

    SvarSlett
  4. Haha.. den setningen over ble bare helt komisk.. må nesten korrigere den. Mente såklart at jeg er imponert at du har klart å slanke deg å slutte å røyke samtidig.

    SvarSlett
  5. Takk for det :)
    Har overaska meg selv også med at jeg så langt har klart begge deler...
    Merker jo at jeg savner røyken veldig til tider, men det går greit ;)
    Nå er det heldigvis ikke mer enn ca 3 uker til på dietten så er jeg ferdig :D

    SvarSlett
  6. Jeg sluttet februar 2011, og kan bare si at det er kun positivt å ha sluttet. Merker det så godt på hele kroppen hvor godt den har av det :-)
    Er det 3 uker til du skal opereres?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja kjenner det godt på kroppen at jeg ikke røyker :)
      Ja er rett under 3 uker til.. blir innlagt 24 sept og operert 25 sept :)

      Slett