Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 19. september 2012

5 dager til innskrivning

Ja da er det 5 dager igjen til jeg skal innskrives på sykehuset..
Skummelt og spennende på samme tid...
Må innrømme at jeg gruer meg noe innmari..hehe.. men det gjør vel de fleste regner jeg med ;)
Jeg har i dag begynt å kjøpe inn supper til den flytende perioden etter operasjonen..hehe
Alle suppene må siles da, men det er nok fort gjort hehe :p
Ikke sikkert jeg kan ha alle disse selv om jeg siler dem, men det finner jeg jo ut..
Suppe poser går jo ikke ut på dato med det første heller så ingen krise om jeg må drøye noen av disse.
Men har ihvertfall noen supper klare her nå :p
Melkeprodukter venter jeg jo med å kjøpe til jeg skal hjem fra sykehuset da ;)
Er det noen slankeopererte der ute som har tips til meg så tar jeg gledelig imot.
Både tips om hva jeg bør handle inn nå og hva jeg evt bør vente med..
Jeg må handle inn nutridrinker også snart, men jeg aner jo ikke hvilke som er gode :p
Regner med jeg får en liste fra sykehuset også med hva jeg bør handle, så må nok handle litt på vei hjem derifra også..hehe
Men har ihvertfall kommet igang med innkjøpene :p

-Linn

2 kommentarer:

  1. Glede meg t å komma hjem å se forskjellen på deg! :-D Nå hørre eg jo bare om d, men siden eg che har sitt deg på lenge komme eg t å se store forskjell åg!

    SvarSlett
  2. Ja blir spennende å se hvor mye jeg har tatt av til du kommer ;)
    Kanskje jeg er heldig og det er stor forskjell? :)

    SvarSlett