Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 26. oktober 2012

Da var det helg det er jule messe i morgen :)

I går hadde jeg stor rengjøring her hjemme pluss en halvtimes tur, og i dag har jeg gått på tredemølla en time..
Dvs at denne uka har jeg enten gått tur eller vært på Elixia og trødd på tredemølla hver dag denne uka.
Tenkte å se om samvittigheten lar meg slappe av i helga, eller om jeg må ut å gå en liten tur i løpet av helga også :p
I dag kom snøen gitt og bilen står med sommerdekk, heldigvis skal Eivind få skifta dekka mine i dag slik at jeg får kjøre tryggere på piggdekk i vinter ;)

I dag orka jeg rett og slett ikke å stå med komfyren og lage skikkelig middag..
Så i dag ble det bare steikte pølser med mos :

Jeg synes det er veldig godt med pølser og mos da...
Men jeg klarte ikke å spise opp alt.. hadde litt for mye på tallerken :p
Hodet er ikke helt vant til dette enda når jeg lesser på tallerken..
Men blir vel en vane sak etterhvert tenker jeg ;)

I morgen skal pappen hans passe han mens jeg skal på før-juls messe hvor vi samles en gjeng som skal selge noe av det vi har laga..
For de som vil er det bare å komme å se på det vi har laga... 
kanskje finner du en fin julegave?

Dette varer fra kl 10-14 :)

Håndarbeid-gruppen ROGALAND

Her kan du kjøpe av alt det flotte medlemmene lager.

Utlodning!
Overskuddet går til Stavanger Revmatikerforening!

Kafè med salg av brus, kaffe og noge attåt!


Hillevåg Næringssenter
Funksjonshemmedes Informasjonssenter, FFO Rogaland, Kvalebergvn. 21, 1. underetg. 
Hillevåg, Stavanger


Velkommen skal dere være :)

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar