Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 6. oktober 2012

Lørdags kos

Ja da var det Lørdag og jeg fant ut at jeg ville teste lasagne (moset da selvfølgelig).
Skuffelsen ble stor da jeg faktisk ikke likte lasagnen...
Mulig det er pga jeg hadde ett annet merke enn jeg pleier... men kan jo også hende jeg bare ikke liker det lenger etter operasjonen... Er noen som opplever at ting ikke smaker som det pleide etter en slik operasjon ;)
Gjenstår å se neste gang jeg vil smake da..hehe...
Men neste gang jeg skal smake så skal jeg være ferdig med most periode har jeg funnet ut ;)
Jaja jeg tok meg ett knekkebrød med makrell istedet :p
Senere lager jeg sikkert litt smoothie og koser meg med mens jeg ser skal vi danse :)
Så får jeg prøve å få i meg mer vann i mellomtiden, for det drikker jeg alt for lite av dessverre :/

Var med mamma og handla i dag... og da prøvde jeg risengryns grøt for første gang og det gikk heldigvis kjempe bra, ingen reaksjon :D
Folka på nabo bordet skikka veldig på meg da. Synes sikkert det var rart at jeg som er så stor bare spiste små skjeer av grøten og etterlot meg halve skåla (liten porsjon) som jeg i tillegg hadde brukt sikkert over 30min på :p
Jeg får med andre ord med meg at folk stirrer :p

Så kjøpte mamma noen perler og perle brett til meg og sønnen min..
Så nå gleder jeg meg til å sette meg ned og perle litt med han...
Kan  jo hende han synes det er gøy  og perle når jeg stryker det og fester en tråd i slik at han kan henge det opp etterpå ;)

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar