Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

lørdag 13. oktober 2012

Tur i Sandve parken

Vi fant ut at siden det var så nydelig vær i går (Torsdag) så ville vi ta oss en tur i Sandve parken..
Kjempe fin park og mye kjekt å finne på underveis :)
Spaserte rundt der i ca 1 time og 30 min.. men så måtte vi reise hjem og legge Nikolai for da ble det kveld :p
Her er noen bilder fra turen :


 Koste oss masse her i trim parken... helt genialt :)



                     







En herlig tur som gjorde godt for store og små :)

Hadde oss en tur i dag  (fredag) også.
Da gikk vi i ca 75 min...
Gikk da fra meg og ned til butikken (ca 40min i nedoverbakker) og hjem igjen (ca 35min i oppoverbakker)
Kjente det godt i føttene.. men heldigvis var den lange bakken hjem mye lettere enn den var sist jeg gikk den, så da merkes tydeligvis de 19.6 kg jeg har gått ned :D
Det var gledelig... jeg klarte faktisk å snakke hele turen opp bakken og samtidig var jeg ikke pest når jeg kom på toppen... sliten ja, men hadde fortsatt nok oksygen :p

Nå skal jeg stupe i seng, alt for sent nå gitt...
Har vært trøblete i magen i dag, men om den er ok i morgen så blir det nok en ny tur i Sandve parken :)

-Linn

1 kommentar:

  1. Så mange fine bilder!
    Du e flinke å gå tur :-D

    SvarSlett