Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 4. oktober 2012

Mosa mat uker

Jeg skulle begynne med mosa mat i morgen....
Men jeg klarte rett og slett ikke tanken på mer supper og yoghurt..hehehe så jeg starta med mosa mat i dag istedet :p
Prøvde meg på knekkebrød (ja det kan vi faktisk ha i mosa mat perioden) med makrell i tomat...
Det var snadder altså... har savna det :D
Til middag hadde vi suppe/lapskaus som typen laga...
Slik ser den ut:
Slik ser min variant ut :
Hehe ser ikke så apetittelig ut, men var veldig godt da :p

Også fikk jeg min nye blender i dag...
En slik en:

Så da fikk jeg kosa meg med jordbær smoothie også :D
Snadder var det :D
Kjempe fornøyd med blenderen min og den kommer nok til å bli mye brukt fremover :D
Nå skal jeg ser videre på Åndenes makt og etterpå er det Paradise Hotell :)

Ha en fortsatt fin kveld :)

-Linn 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar