Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 22. oktober 2012

Pang start på morgenen

I dag sto klokka på 07.15 og vi var trøtte i tryne begge to når den ringte...haha :p
Gikk på vekta og den viste 127.3 kg nå..
Så denne uka har jeg gått ned 1.6 kg.. det må jeg si meg fornøyd med :)
Jeg sto opp med lillegutt, stelte han, laga mat pakken hans, stelte meg og pakka sakene våres..
Smurte med meg 2 knekkebrød slik at jeg hadde frokost og lunch med meg :)
Så kjørte jeg han i barnehagen før jeg dro ned til Elixia.
På Elixia i dag gikk jeg først 50 min på tredemølla med stigning på 8-10% og en fart på 4,5 (noe som er bra til å være meg )
Så gikk jeg 40 min flatt med 5.5 i fart... så fikk gått 1t og 30 min.. men da måtte jeg slutte av pga jeg ble vond i høyre side av hofta og ble vondt å gå...
Men ble svett og sliten, så var god trening for meg..
Satser på jeg klarer fortere eller evt mer stigning etterhvert... men en plass må en jo nesten begynne :)

Huff fæle bilder.. ikke lett å ta bilder mens en går..hehe
Er tatt med mobilen også :p

Musikk i ørene er viktig når en trener alene ;)
 Nesten akkurat kommet i gang ;)
Etterpå var det rett hjem og i dusjen..
Deilig start på dagen..
Nå slapper jeg av litt før jeg skal hente Nikolai i barnehagen :)

Ha en fin dag :)

-Linn

3 kommentarer: