Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 19. oktober 2012

Min første time hos Elixia

Ja i dag fikk jeg med meg en venninne til Elixia.
Vi møtte opp kl 09 og jeg skrev kontrakt med dem og fikk betalt det jeg skulle :)
Etterpå gikk vi på tredemølla og gikk 1 time på den...
Halve tiden hadde jeg oppover bakke da slik at jeg fikk litt motstand.. 
Itillegg så krever kneet mitt trening pga det røkne korsbåndet og da er oppover bakke veldig god trening :)
Jeg får jo ikke bruke magemusklene enda siden det bare er 3,5 uke siden operasjonen..
Når jeg får lov til det så skal det bli mer trening når jeg er der :)
Neste gang skal jeg nok ha både tredemølle og elipse maskin tenker jeg...
Jeg er jo ikke i god form akkurat så dette er jo veldig god trening for meg da :)
Er godt å endelig komme meg i gang...
Nå mangler bare treningstøy hehehe :p


Gleder meg til neste time, godt å kjenne at kroppen jobber :)
Håper på bra resultat på vekta på Mandag så blir jeg gjerne ENDA mer motivert til å kjøre på me trening og turer ;)
Også gleder jeg meg til alle sårene er 100% grodd slik at jeg kan gå i svømmehallen og svømme.. det er både gøy og er god trening ;)

-Linn



2 kommentarer:

  1. Oi så bra! :-D Blir jo bare flinkare å flinkare du!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk.. ja jeg vil jo komme meg i form.. og vil jo komme meg ned i vekt.. da er det jo dette som skal til ;)

      Slett