Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 5. oktober 2012

Helg

Ja da er det helg igjen og jeg har barnefri :)
Hva jeg skal finne på i helga aner jeg ikke..
Er jo invitert i 50-60 talls fest i morgen kveld da..
Men jeg er så trøtt for tiden at jeg må nesten se om jeg er våken nok i morgen til å dra dit :/
I morgen tidlig en gang så kommer mamma på besøk fra Egersund, det blir nok koselig. 
Er ikke så ofte hun er her :)

Jeg var på legekontoret i dag for å høre om det var mulig å få tatt ut stiftene på magen.
De var veldig i tvil så de ville vente til mandag..
Men de reagerte på det ene "arret" fordi stiftene har irritert veldig der.. så de fjerna stiftene på det og satt på strips slik at det ikke skulle bli mer irritert ihvertfall :)
Så da skal jeg tilbake på mandag og fjerne stiftene... og det skal bli deilig :D

I dag har jeg hatt ett knekkebrød med makrell i tomat til frokost.
En fiskekake, ei halv potet, litt gulrøtter og kjøttkakesaus til middag (moset vel og merke).
Og nå har jeg en bendit smoothie med bringebær, jordbær og blåbær.
(bilde tatt fra google)
Denne var en av mine favoritter før operasjonen, nå smaker den av en eller annen grunn anderledes..så nå er den bare helt grei :p

Jeg sliter med å få i meg det jeg skal i løpet av dagene, men det er jaggu meg ikke lett heller...
Må fokusere litt mer på vann også tror jeg... får ikke i meg nok av det heller...
Huff... får håpe jeg blir bedre til dette snart.

En annen ting som er rar er at jeg ikke kjenner verken sult eller metthetsfølelse alltid.. håper ikke dette er veldig unormalt :/

MEN en positiv ting er at jeg har tålt alt jeg har prøvd utenom proteindrikken , den dumper jeg av..
Har også begynt på vitaminer osv nå.. så håper jeg kvikner mer til snart ;)

I kveld skal jeg ihvertfall bare slappe av og se på tv og surfe på nett :)
Skal få med meg Norske Talenter også ;)
Flere som ser på det?

Ha en fin kveld :)

-Linn


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar