Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 17. oktober 2012

Ingen trening men fornuftig alikevel

I dag ble det ingen trening alikevel...
Grunnen er rett og slett fordi jeg valgte å ha stor rengjøring av badet... og med stor rengjøring så mener jeg STOR rengjøring... hehe.. så det tok både tid og krefter :p
Fikk i det minste gjort noe fornuftig i dag da og det er jeg fornøyd med..
Har jo vært flink jente og gått turer hver dag i det siste.. så en dags opphold skader ikke ;)

Årh jeg har virkelig savna å kunne spise syltetøy, så fikk jeg tips om det finnes syltetøy uten tilsatt sukker som jeg kunne ha... YES da var det å gå til anskaffelse av det asap :D
Valget ble Nora sitt bringebærsyltetøy uten tilsatt sukker:
Kjempe godt syltetøy altså.
Må si det var deilig å spise knekkebrød med syltetøy på... det var virkelig savna :)

Senere slappa vi av og så på Cæsar, Farmen osv..
Så banket det på vinduet og utenfor var søskenbarnet mitt Monica med eldste sønnen..
Hun hadde strikka ponsjo(?) til meg..Er det det det heter ? :p
Jeg synes den var kjempe fin og satt veldig stor pris på den..
Koselig overraskelse på kveldinga :)
Tuuuuusen takk Monica :D

Overse det ustelte ansiktet mitt da :p
Nå er det ikke lenge før jeg skal hoppe i loppekassa..hehe
Blir spennende å se hva morgen dagen bringer :)


-Linn


1 kommentar: