Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 16. oktober 2012

Veie dag igjen

I dag hadde jeg ny veie dag...
Sist uke sto vekta på 130.0kg
Bmi var 46
Vekta sto stille fra Mandag til Torsdag.. men heldigvis fra Torsdag til Mandag igjen så hadde den minka med 1.1kg.
Så nå veier jeg 128.9kg og har fått en ny Bmi som er 45 :D

Endelig kom jeg meg under 130kg og har runda 20kg minus :D
Nå sikter jeg meg inn på å komme under 120kg...hehe
Greit å ha noen små mål og motivere meg med...
Skal jo også begynne å trene på elixia.. så håper det gir litt fortgang i sakene ;)
Gleder meg til å komme skikkelig igang :D

Vekt ved diett start: 149.6kg
Bmi 53
Vekt nå 128.9kg
Bmi 45 

Totalt vekttap er 20.7 kg :D

I dag hadde vi forresten stekt torskefilet med gulrotstuing og poteter til middag..
Kjempe godt :D
Greit å prøve noe nytt...
Jeg har aldri vært flink til å ha skikkelige fiske middager.. men det må det bli slutt på,..hehe
Fisk er sunt og godt.. så får øve meg på flere retter etterhvert ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar