Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 18. oktober 2012

Nyklippet Nikolai

I dag fant vi ut at vi skulle ta turen til Egersund for å besøke mamma..
Det var surprise besøk da, så hun visste ikke at vi kom :p
Viste seg at hun nettopp hadde vært å posta en pakke til oss med en kjeledress til Nikolai oppi....hehe.. så da kommer den snart i posten :p
Mens vi var der og mamma venta på at kjøttsuppa skulle bli ferdig, så fant vi ut at det var på tide å klippe Nikolai.
Han har aldri før blitt klippa med maskin, men vi gjorde ett godt forsøk på det i dag...
Han var urolig i starten, men på slutten var han kjempe flink synes jeg...
Håret ble ørlite granne kortere enn jeg hadde tenkt, men det vokser nok fort ut igjen ;)
Synes ikke det ble så galt jeg da :)
Mulig det ser litt kortere ut på bildet enn det faktisk er.. men omtrent likt :)
Fine gutten min <3

I morgen leverer jeg han fra meg i barnehagen også har jeg helgefri..
Kommer til å kjøre rett fra barnehagen, innom og hente ei venninne og dattera for så og dra ned til Elixia hvor jeg skal skrive kontrakt og vi skal trene litt :)

Blir godt å endelig komme igang..
Må bare få tak i noe ordentlig trenings tøy.. for det har jeg ikke :/
Jaja får trene i det jeg har, så får jeg heller oppgradere etter hvert :p

-Linn


1 kommentar: