Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 16. oktober 2012

Sandveparken

Har ikke fått blogga om det før nå..hehe
Men for to dager siden var vi å gikk tur og lekte oss i Sandveparken..
Synes det er så koselig i den parken, kjekt for både store og små og ikke minst en kjempe fin natur og se på 
Må jo ha noen photoshoots også i den fine naturen (selv om kameraet mitt er helt ræv)  :p
Det var jeg, Eivind, Nikolai, Søstera til Eivind (Renathe) og sønnen hennes Gabriel som var der :)

Her er ett bilderas fra turen :


 Masse fin natur 


 Gabriel over her og begge god guttene og Eivind på bildet under <3

 Kjekt i trimparken :D


Dette bilde av Nikolai elsker jeg <3

Herlig dag :)

-Linn


2 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder!
    Eg kan iche sei eg savne kulden men eg må sei d e kjempefint ude på høsten :-D
    Glede meg t å komma hjem å verme dåkke å gå tur :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er veldig fint ute nå...:)
      Blir kjekt når du kommer hjem igjen ja ;)

      Slett