Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

fredag 19. oktober 2012

E-bay shopping

Jeg er litt for hekta på e-bay... alt er jo så billig der.. så har funnet masse jeg har hatt lyst på til en mye billigere penge der :D
Her er noe av det siste jeg har kjøpt som jeg gleder meg til kommer i posten:

Easy dicer (oh joy) :D

En fin bag /skulderveske:
Ett fint delfin smykke:
Til å pynte håret med:
Ett søtt smykke til:
Mye fint?
Synd det tar så lang tid før jeg får tingene.. men men får smøre meg med tålmodighet :p

Også er det en ting jeg synes er super kul da:
Har ikke kjøpt denne da.. men synes den er så stilig :D
Er det flere som har dilla på E-bay?

-Linn







4 kommentarer:

  1. Haha du asså! fine ting :-D
    Passa på at du che tar heilt av bare!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe ja jeg har ikke råd til å ta helt av nå da :p
      Gleder meg til tingene kommer :D

      Slett
  2. Hihi ja E-Bay dilla her også :P

    SvarSlett