Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 16. oktober 2012

Var på legevakten med Nikolai i dag

I dag leverte jeg gutten min i barnehagen som vanlig..
Jeg dro til Sandnes og snakka med gjeldsrådgiver og med skatteoppkreveren...
Fant en ordning på nedbetaling av skattesmellen min heldigvis...
Så nå kan jeg puste litt mer letta ut på det området ;)
Dro hjem, slappa av.. henta broren min...
Så dro vi og henta Nikolai i bhg ca kl 15.30.
De var ute og leka, så jeg tok han med inn og dro av han dressen.. 
Fysj for ei lukt.. du har bæsja ja..
jaja vi får skifte bleia før vi går da....
Vi tusla inn på stellerommet og jeg vaska og skifta bleia...
Da så jeg noen røde flekker som jeg ikke har sett før.. var vel ca 4 stk rundt rompa...
Tenkte ikke så veldig mye mer over det...
Vi kom hjem og jeg kom på at jeg vil sjekke disse røde merkene, bare for sikkerhets skyld...
og da viste det seg at han hadde fått masse på lår, armer og ett par på magen.
Hva var dette da? vannkopper? brennkopper? rødehunder? elveblest?
tenkte vi får se det an i morgen...
Så laga vi middag og spiste... og etterpå sjekka jeg igjen og da var de blitt mye større og var flere av dem...
Fant ut at jeg ville ringe legevakten bare for å være sikker..
Da ville de ha han ned til sjekk..
Han underholdt hele venterommet og de fikk seg mange gode lattere av hans morsomheter, så allmenntilstanden kunne jeg ikke si noe på ihvertfall..haha :p
Til slutt kom lege dama og joda viste seg at det var elveblest, så han fikk zyrtec mikstur som han skal ha morgen og kveld...
Så nå håper jeg han blir mye bedre fort.. for det ser ikke mye godt ut...
Stakkars lille gutten min...
Slik var det før middag:


 Slik var det etter middag:


Stakkars... håper det er bedre i morgen ihvertfall...
Flink var han også som tok medisinen uten å blande den ut med noe ;)
Han ble sen i seng pga legevakt turen da, men nå sover han søtt i senga si... og forhåpentligvis sover han godt hele natta ;)

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar