Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

søndag 28. oktober 2012

Strikking

Ja jeg fikk plutselig lyst til å prøve meg på strikking igjen...
Har alltid slitt med å få til å strikke uten å få hull eller ujevnheter underveis..
Men fant ut i går at jeg vil gi det en sjangse igjen..
Begynte enkelt siden jeg ikke er flink til å strikke, så jeg starta med et skjerf...
Har ikke fått strikka det ferdig da siden jeg gikk tom for garn..så håper jeg finner mer av det garnet i butikken i morgen.
Men slik ser det ut foreløpig da:



Jeg er fornøyd så langt.. jeg synes det ser beint ut og ser ikke noen hull til nå ihvertfall..
Ble litt overaska over at jeg har fått det til :p
Sett bort i fra at det ikke er verdens fineste farger.. dette var jo bare ett prøve prosjekt for å se om jeg fikk det til ;)

-Linn



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar