Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

mandag 8. oktober 2012

Veie dag uke 2 og stiftene er borte :)

I dag var jeg tilbake på legekontoret og denne gangen hadde det gått 13 dager og ikke 10 :p
Fikk beskjed av kirurgen av de kunne fjernes etter 12-14 dager, men prøvde meg litt før pga irritasjon på ene såret som kom av stiftene...
De fjerna stiftene på det såret på Fredag, men resten turte de ikke å ta...
Men i dag derimot forsvant alle :D
Hun stripsa 2 av sårene da bare for sikkerhetsskyld, men om stripsene detter av så gjør det nok ingenting for det skal jo være grodd nå ;)
Virkelig herlig å endelig kunne slippe de dumme stiftene altså :D

I dag var det ny veie dag også...
Målet mitt var å komme meg under 130kg..
Det gikk AKKURAT ikke:p

Vekt i dag er 130.0 kg
Bmi er 46
Sist mandag var vekta 132.1..
Dvs vektreduksjon på 2.1 kg denne uka :)
Jeg er fornøyd med det altså :)

Total vekt nedgang fra jeg begynte på dietten er nå 19.6 kg :D

Nå er det snart middag... og i dag står fiskegrateng med poteter og grønnsaker på menyen..
Det er det lenge siden jeg har hatt ;)

Ha en fin fin dag videre :)

-Linn

2 kommentarer:

  1. Wow du har virkelig en spennende tid foran deg. Lykke til, vis jeg kan hjelpe til med noe er det bare å spørre, kommer til å følge med videre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :)
      Ja nå holder jeg på å teste ut diverse, har heldigvis ikke dumpa mer enn en gang til nå.. og da var det protein drikken jeg dumpa av...
      Så har vært heldig så langt :)

      Slett